A to bychom nebyli my, kdybychom každou cestou nespojili s dobrým jídlem. Máme pro vás tipy, kde se najíst ve Znojmě, Brně a Chřibské!
redaktorka
Moc se mi líbil výlet do historického Znojma, doporučuju navštívit i podzemí s průvodkyní. A když už tam budete, zajděte si do kavárny Půl na půl a do pivovaru Old Cock.
redaktorka
Doporučuju umělecký trojboj fotografky Marušky Tomanové. Začněte třeba dokumentem World Between Us (už je na HBO, ale také stále běží v malých kinech), který pohladí po duši (a pobaví a inspiruje!), pokračujte listováním Mariinou novou fotoknihou Kate, for You a završte to výletem do brněnské Moravské galerie, kde zhlédnete stejnojmennou výstavu včetně krátkého filmu s protagonistkou fotek. A když už budete v Brně, dejte si nejlepší večeři v Bangu.
account servis
Asi tři hodiny od Prahy leží rakouská vinařská oblast Kamptal, která se specializuje na moji oblíbenou odrůdu Grüner Veltliner a na ryzlink. Letos jsem navštívila menší vinařství Wutzl a přivezla jsem si domů bedýnku úplně skvělého veltlínu. Celá oblast je protkaná cyklostezkami a určitě stojí za to projet tolik míst, kolik zvládnete. :) Pokud máte jeden nebo dva dny, doporučuju projet si vinice, poznat pár heuriger (vinných šenků) a podívat se do Langenlois, hlavního města oblasti.
redaktorka
Miluju objevování zajímavých míst „na konci světa“ – tam, kde byste je nečekali a kde působí jako zjevení. Takovou oázou umění, klidu a přátelství je pro mě Cifra Gallery v Doubicích. Kromě galerie současného umění uprostřed polí, avšak s pravidelným programem tam najdete i ubytování, hospodu a milé tváře všude kolem. Navíc je celý projekt skvěle přijímán místňáky a nemáte pocit, že jste se jako Pražáci ocitli na vesnici. Bonus: Kousek odsud je vyhlášená restaurace Na Stodolci, kde si dáte nejlepší vývar a svíčkovou na světě. Jasně, to by mohl říct každý, ale až si tam zajedete, dáte mi za pravdu!
číst
Proč jsou posolený meloun a teplejší nanuk sladší? Nejen to se dozvíte v květnovém Rautu, ve kterém přinášíme to, co v průběhu běžných dní zaujalo naše smysly.
11/06/25
číst
„To je ten mladý fotograf, který nafotil olympijskou kolekci.“ – Takhle se o něm teď většinou píše. Kuba Zeman toho však má za sebou mnohem víc. Jak si v českém rybníčku budoval své místo mezi kolegy staršími o generaci či dvě? Co ho teď živí a proč nedává na Instagram komerční fotky? Povídali jsme si o tom u kafe v Kolektoru.
23/05/25
číst
A to bychom nebyli my, kdybychom každou cestou nespojili s dobrým jídlem. Máme pro vás tipy, kde se najíst ve Znojmě, Brně a Chřibské!
13/05/25
číst
Noviny Štamgast je dvouměsíčník o pivu, české kuchyni a hospodské kultuře. V klasickém novinovém formátu se píše o všem, co by hosté Lokálu měli a chtěli vědět. Má vzdělávat, bavit a možná taky trochu šokovat!
25/04/25
číst
Merch už není logo natisknuté na neforemném tričku, které si vezmete leda na spaní. Přečtěte si příběhy nejúspěšnějších firem, které dokázaly, že když se merch udělá kvalitně, budou ho lidé hrdě nosit a dělat vám reklamu při každém pohybu.
11/04/25
číst
Jak vznikla Picassova ikonická kresba? A jak se v průběhu desetiletí změnil taktéž ikonický drink semafor? Tohle a další zajímavosti, které zastavily tým A+manuálu v každodenním shonu, si přečtěte v březnovém Rautu.
04/04/25
číst
Autor Simon Sinek svou teorii staví na třech základních otázkách: Proč? Jak? Co? Umět si na ně odpovědět už na začátku práce na marketingové strategii je klíčové. Lidé nekupují to, co děláte, ale proč to děláte. Nejúspěšnější značky světa znají odpověď na své „proč“ a to je odlišuje od konkurence. Jak se tento koncept prolíná do marketingových strategií, které jsme tvořili pro Ambiente?
28/03/25
číst
Vybereme ilustraci, pogratulujeme vítězi a dáme mu obálku s hotovostí. I tak může vypadat předávání cen pro nejlepší ilustrátory roku. Podle Magdaleny Rutové a Jindřicha Janíčka je tohle ten nejlepší způsob, jak skutečně ocenit jejich práci tak, aby to mělo praktický dopad na jejich život. Jak vznikla nezávislá alternativa tradičních ocenění, která podle jejích zakladatelů reflektuje to, co současní ilustrátoři skutečně potřebují pro svou práci?
04/03/25
číst
Věděli jste, že existuje appka, ve které si můžete listovat seznamem nejrůznějších závislostí? Nebo že kvůli Brutalistovi prosedíte v kině čtyři hodiny? Přečtěte si náš únorový raut, ve kterém shrnujeme, co nás bavilo, zaujalo, nebo naopak šokovalo.
27/02/25
číst
Nové uniformy zaměstnanců Pastacaffé, italské restaurace v centru Prahy, mohly být minimalistickým počinem. Nakonec vám však těstoviny přinese obsluha v tričku s fotkou špinavého nádobí nebo špaget rozsypaných po stole. Jak vznikaly nové uniformy pro značku, která je už řadu let považována za jednu z nejkonzervativnějších v Ambiente?
24/02/25
číst
Jak se (ne)snažit všechno stihnout, osvěžující piňa colada, česnečka v termosce i appka, která vás každý den upozorní na jedno zajímavé umělecké dílo. Co nás na začátku roku bavilo, zaujalo, překvapilo, nebo naopak šokovalo?
05/02/25
číst
E-maily považujeme za jeden z pilířů komunikační strategie, kterou tvoříme pro Ambiente. Hostům v nich servírujeme informace do schránek stravitelnou formou a věříme, že podle jejich chuti. Komunikace je přizpůsobena jejich zájmům a nabízí jim relevantní obsah. Co je vyzkoušené a funguje?
20/01/25
číst
Jak jsme představili naši práci bez opening party, místo toho si užili teambuilding a naplnili nápojový automat vlastnoručně vyrobeným moštem.
19/11/24
číst
Na trhu jsme noví, naši práci ale asi znáte - jsme parta lidí, co dlouhá léta tvoří marketing pro Ambiente a od letošního podzimu máme agenturu A+Manual.
21/10/24
číst
Stratég, ideamaker, producent, finanční manažerka, grafický designér, PR a obsahová královna... Poznejte jednotlivé články týmu A+Manualu, které k sobě pasují jako puzzle.
18/10/24
číst
Plus, křížek, nebo třeba jablko? Ve svém portfoliu mají grafičtí designéři z dánského studia Alexis Mark mimo jiné grafiku pro Centrum umění v Kjótu a jsou art directory Harvard Design Magazine.
17/10/24
číst
Knihy, brožury, časopisy, noviny pro hosty, noviny pro zaměstnance, několik newsletterů, podcasty, online magazín a desítky profilů na sociálních sítích. Pro podniky Ambiente jsme během deseti let vytvořili propracovaný systém práce s obsahem. Ten pomáhá nejen informovat hosty o tom, co se v restauracích děje, ale také podporuje vizi zakladatele Ambiente Tomáše Karpíška kultivovat gastronomické prostředí v Česku.
01/10/24